28/7/13

Cheesecake

Το cheesecake είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά. Δυστυχώς όμως όταν το έτρωγα έξω, σπάνια ήταν καλό. Μέχρι που σε μια γιορτή φίλης από τη δουλειά, δοκίμασα το καλύτερο cheesecake της ζωής μου, χωρίς υπερβολή! Ακόμη και ο καλός μου που δεν του αρέσουν καθόλου τα γλυκά (ναι, είναι τόσο τυχερός!!) τρελάθηκε με αυτό. Γι' αυτό και έσπευσα να πάρω τη συνταγή, εξάλλου ο έρωτας περνάει από το στομάχι!!!!




Υλικά που θα χρειαστούμε:

Για ένα ταψί 24X35X5 cm
- 2 πακέτα μπισκότα τύπου digestive
- 250γρ. βούτυρο
-3 πακέτα κρέμα τυρί Philadelphia 200 γρ. το καθένα
-1 κούπα ζάχαρη άχνη
-80ml κρέμα γάλακτος

Πώς το κάνουμε:
-Τρίβουμε τα μπισκότα στο muti. Ζεσταίνουμε το βούτυρο και ποτίζουμε τα τριμμένα μπισκότα.
-Στρώνουμε τα ποτισμένα τριμμένα μπισκότα στο ταψί και το βάζουμε στο ψυγείο για 2 ώρες, να παγώσει. Έτοιμη η βάση!!!!
-Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το τυρί, άχνη και κρέμα γάλακτος με ένα κουτάλι (όχι με μιξεράκι γιατί  θα νερουλιάσει) μέχρι να ομογενοποιηθούν. Έτοιμη και η κρέμα!!!
-Στρώνουμε την κρέμα πάνω στη βάση από τα μπισκότα και αφήνουμε στο ψυγείο να κρυώσει για 1 ώρα.
-Αφού κρυώσει, μετά από 2 ώρες περίπου, βάζουμε από πάνω ότι μαρμελάδα έχουμε.Καλή απόλαυση!!!

Εναλλακτικά μπορούμε να φτιάξουμε ατομικά cheesecake σε πλαστικές θήκες για πάρτυ.
 

1 σχόλιο:

  1. Αυτό το γλυκάκι είναι απο τα αγαπημένα μου και η δική σου συνταγή μου άρεσε πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κέικ καρδιά

Σε λίγες ημέρες είναι η γιορτή του Αγ Βαλεντίνου. Αν και πολλοί τη θεωρούν ως μια 'χαζοχαρούμενη' γιορτή δεν παύει να είναι μια ευ...