4/7/19

Muffin με βερίκοκκο και γιαούρτι

Η αλήθεια είναι ότι άργησα πολύ να βάλω νέα συνταγή στο μπλογκοσπιτάκι μου. Όχι, δεν ξέχασα την αγαπημένη μου αναζήτηση, την μαγειρική, αλλά τώρα πια έχω ένα 'πανέμορφο διαβολάκι' να μονοπωλεί τον χρόνο μου. Παρόλα αυτά, όταν καταφέρνω να ξεκλέψω χρόνο, κάνω τους δικούς μου...πειραματισμούς!


Αυτή την εποχή είναι στην καλύτερή τους φάση τα βερίκοκκα. Τώρα που έγινα μαμά σκέφτομαι περισσότερο από ποτέ πόσο σημαντικό είναι οι συνταγές που εκτός από εύκολες είναι αρκετά ελαφριές για να ξεγελάσουν τους μικρούς μας φίλους. Γι' αυτό με 'γοήτευσε' αυτή η συνταγή και δεν με απογοήτευσε όταν την έφτιαξα.



Υλικά:2 φλ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1 αυγό
2. κ.σ λάδι
1/2 φλ. γιαούρτι
1/2 φλ. γάλα
1 φλ. βερύκοκκα ώριμα κομμένα σε κυβάκια
2 κ.σ μέλι
1 κάψουλα βανίλια

    Μερίδες:12

    Εκτέλεση


    Κόβουμε τα βερύκοκκα σε κύβους. Παίρνουμε ένα πινέλο και αλείφουμε με λίγο λάδι ή βούτυρο 12 φορμάκια για μάφιν. Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το λάδι, το γάλα, το αυγό, το μέλι και το γιαούρτι. Προσθέτουμε και τη βανίλια. Ρίχνουμε σιγά σιγά και το αλεύρι.
    Τέλος, ρίχνουμε και τα βερύκοκκα. Ανακατεύουμε με τα υπόλοιπα υλικά και ρίχνουμε 
    το μίγμα στα φορμάκια.


    Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 15 με 20 λεπτά.


    Tip: Τα κεκάκια είναι σχετικά άγλυκα, οπότε για περισσότερη γλύκα, βάζετε περισσότερο μέλι. Επίσης, εννοείται ότι σε παιδί κάτω του ενός έτους δεν δίνουμε μέλι!!!

    1 σχόλιο:

    Κέικ καρδιά

    Σε λίγες ημέρες είναι η γιορτή του Αγ Βαλεντίνου. Αν και πολλοί τη θεωρούν ως μια 'χαζοχαρούμενη' γιορτή δεν παύει να είναι μια ευ...